FAQ

 

  • Jak wysłać paczkę?

    Wystarczy, że wypełnisz formularz na stronie głównej a następnie wydrukujesz etykietę przesłaną przez nas na adres mailowy.
    Wydrukowaną etykietę należy przykleić na spakowaną wcześniej przesyłkę i przekazać ją kurierowi.

  • Jak mogę się z wami skontaktować w razie pytań?

    Skontaktować z nami możesz się poprzez formularz dostępny w zakładce kontakt.
    Możesz również zadzwonić pod numer +48 508 157 098. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 19:00.
    Istnieje również możliwość wysłania e-maila na adres biuro@allexpress24.pl
    Niezależnie od wybranej formy kontaktu z chęcią odpowiemy na każde pytanie.

  • Jak nawiązać z wami stałą współpracę jeśli mam firmę?

    Skontaktuj się z nami, czy to poprzez formularz dostępny na stronie, e-mail kontakt@allexpress24.pl lub pod numerem telefonu +48 508 157 098, a przedstawimy Ci ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie.

     

  • Jak prawdiłowo zapakować przesyłkę kurierską?

    Upewnij się czy karton jest wystarczająco obszerny, tak aby przesyłka zmieściła się w kartonie. Przesyłka powinna być zapakowana w karton. Przesyłka po zapakowaniu powinna mieć regularne kształty o bryle prostopadłościanu (kształt opakowania – standardowy). Jeśli z kartonu będą wystawały elementy przesyłki (paczka nietypowa, kształt – nie jest prostopadłościanem) jest to przesyłka o kształcie opakowania – niestandardowym. Przesyłki o kształcie opakowania niestandardowym obowiązuje inny cennik oraz wymagają innej obsługi. Dostosuj karton do wymiarów wysyłanego przedmiotu/towaru, karton powinien być wypełniony przez towar, wolne przestrzenie wypełnij miękkimi elementami wypełniającymi np. styropian, folia bąbelkowa itp. Towar wewnątrz opakowania nie może się przemieszczać. Po zapakowaniu towaru w karton, z kartonu należy usunąć wszystkie stare oznaczenia – etykiety, listy przewozowe, naklejki itp. (dotyczy używanych kartonów). Szczególnie przedmioty delikatnie należy dobrze zabezpieczyć przed uszkodzeniem podczas transportu, należy umieścić w grubym kartonie, dobrze zabezpieczyć miękkimi elementami zabezpieczającymi – wypełniacze, folie bąbelkowe, styropiany, piankowe chipsy itp. Jeśli zawartość przesyłki składa się z kilku elementów, towar w kartonie powinien być poprzegradzany tekturowymi przegródkami lub każdy element zapakowany w mniejsze opakowania jednostkowe. Towar przewożony składający się z kilku elementów nie może stykać się bezpośrednio ze sobą. Górna i dolna część kartonu powinna być dodatkowo wzmocniona.

     

  • Jaka jest maksymalna waga przesyłki, którą mogę wysłać?

    Waga przesyłki nie może przekraczać 25 kg.

  • Jakie są maksymalne wymiary przesyłki, którą mogę wysłać?

    Maksymalny wymiar przesyłki: suma obwodu i najdłuższego boku paczki (kartonu) nie może przekroczyć 120 cm, przy czym najdłuższy bok paczki nie przekracza 40 cm.
    Obliczamy to na podstawie wzoru: (2 x długość + 2 x szerokość + wysokość <= 120 cm), w tym przypadku wysokość jest najdłuższym bokiem przesyłki.
    W przypadku paczki o kształcie nieregularnym, jej wymiary zostaną obliczone według obrysu opakowania o kształcie prostopadłościanu, w który można by zapakować daną paczkę (nawet jeśli fizycznie zawartość paczki zostanie opakowana w inny sposób)

  • Co to jest przesyłka niestandardowa?

    Jest to paczka, która ma kształt opakowania niestandardowy (nieregularny), czyli inny niż kształt prostopadłościanu, np. paczki o kształtach owalnych, cylindrycznych, okrągłych np. dywany, tkaniny, tuby, paczki składające się z dwóch części połączone w jedną całość za pomocą taśmy, folii stretch, itp.
    Nie jest zapakowana w sztywne opakowanie kartonowe.
    Ma nierównomierny rozkład obciążenia.

  • Jaki jest przewidywany czas transportu przesyłek?

    Większość przesyłek dostarczana jest w ciągu 24 godzin od nadania.

  • Jak mogę sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

    W zakładce "śledzenie przesyłek" dostępny jest formularz który umożliwia sprawdzenie gdzie znajduje się aktualnie przesyłka.

Funkcja dostępna tylko dla zalogowanych.